Onsdag (Ninni)

Det är mitt i veckan det.
Mitt i jobbveckan alltså.
Det är värst vad snabbt det går hela tiden.

Anna är dödssjuk i förkylning, kraken.
Men om ni har anna-abstinens så kan ni gå in på sportif-bloggen för hon och frida hunnit vara lite roliga idag på jobbet.

Idag var det perfekt gå-på-stan-och-shoppa-väder. (Vilket väder är inte perfekt shoppingväder, förresten?)
Jag handlade en fin rosa tröja hos anna och mamma shoppade loss på la louise. Anna köpte trosor.
Det var vi mycket nöjda med så då firade vi med att äta middag och flamsa.

Just nu är jag irriterad på p.o.d.b, vårt bedömningsprogram.
Inget funkar och jag blir så sur när tekniska prytlar inte fungerar som de ska.
Hoppas verkligen att det är fixat till imorgon föe jag har de första samtalen på fredag.
Suck.

Nu ska jag sova.
God natt på er.

Kommentarer
Postat av: frida

jahaja, trosor. precis vad Anna behövde.



NOT!!!

Postat av: Anna

- Det bidde ingen klänning

- Vad bidde det då?

- Det bidde två par trosor





(som den gamla sagan går....)

2009-03-18 @ 22:17:21
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gå med i nix www.nix.nu så får telefonförsäljarna inte ringa

2009-03-21 @ 11:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback