Och så lite blogg på det! (Anna)

Tjena bena. Då menar jag inte min. Jag var väldigt ful i håret idag. Ni kan fråga Sara Göthman om ni inte tror mig, hon var ärlig. Jag såg ut som en pilsnerbutelj.

Nog om det! Hur är det med er alla? Här är det lite krassligt än, faktiskt. Jag har varit sjuk i en 10 dagar ungefär nu. Det är trääligt ni! Idag har jag jobbat. Sen ahr det varit styrelsemöte med gymnastiken. Vi fick så mycket gjort! Det gick i en hejdundrans fart.

Nä, jag tränar inte idag heller, som ni kanske märker, jag har inte tränat på 9 daghar kan man säga. Jag har en liten läcker fläskring runt magen nu. (Kanske en fläskfile.......som i ballar av stål, hahahaha.)

Imorn är det jobb och doktorn som gäller. Jag snittar ett blodsocker på ungefär 18 nu på senaste. Lite lagom jobbigt.

Nä, jag kommer inte på nåt att skriva. Jag är inte så rolig. Men dansa, det kan jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback