N-E-R-D (Anna)

Nu har jag varvat mitt nya tevespel som jag började spela i lördags. Ja, det var roligt. Ja, jag ska spela om det. Jag kanske börjar redan nu.

Annars har jag köpt träningskläder, jobbat (och köpt vanliga kläder...), tränat barn, tränat mig själv och dansat på min dansmatta. Tanten under knackade i elementet, som hon gör när hon tycker att jag stör. Tillexempel när jag springer runt i mina klackskor hela dagarna.

Nu ska jag mejla. Sen blir det lite tevespel kanske. Eller film. I natt ska jag sova riktigt gött iallfall. Jag är lite seg. Fast vi tränade bara en timme idag.

Idag var det en som bondsnöt sig när jag gick til jobbet. Vilket äckel. Ut med snoret på gatan bara. Ett nackskott borde vara straffet på det. Jag var äcklad hela dagen.

Det luktade lite avlopp i gymnastiksalen också. Eller så var det jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är väl lite syns anna.

serien nemi i öc handlar idag om en som bondsnöt sig. rekommenderas.

2009-03-11 @ 08:57:34
Postat av: Anna

Jag läste det! Lite synsk kanske jag är. Den var rolig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback