Min onsdagkväll igår (Anna)

Igår var det onsdag. Min enda lediga kväll i veckan. Jag passade på att vara lite produktiv genom att dokumentera min kväll, enbart för er kära läsare. Här kommer den då.

Först kom jag hem, vid en kvart i sju ungefär. Då gick jag och slängde in en tvätt i maskinen. Det fick bli vitt först. Den blev bara halvfull. Sen lagade jag mat.

Ni ser vad härligt. Vad blev det för kulinariskt mästerverk den här gången då?

Jo stekt fejk-falukorv, stekt potatis, stekt ägg och grönsaker (en orgie i stekt mat, hurra!). Och så ganska mycket salt. Till det drack jag apelsin-,äpple- och mandarinjuice från BRAVO. Man kan inte vara för deteljerad... Mmmm, blir man inte sugen av den här läckra bilden så säg. HAHAHAHAHAHA

Sen hämtade jag tvätt för att lägga in ny, den här gången blev det....... färgad tvätt, TADA! Jag fick ju hänga upp den vita tvätten också, se så jobbigt.

Nåja, det var kanske inte så mycket vitt att hänga upp...

Sen gick jag upp och körde dator litegrann medans jag väntade. Jag funderade på om jag skulle köpa lite skivor. Eller skaffa en facebook :)

Hmmm, kanske vore bättre att lägga pengarna på ett munjobb. Alltså plastikjobb på munnen. HAHA. 

Efter det så fick jag skälla på katten! Hon hade varit olydig. Eller dom springer ju så jävla dant överallt och leker. Det är skitjobbigt. Jag öste bannor över dem (den ena iallafall, den andra hann undan!).

Nej, vänta nu! Jag skällde ju på katten innan jag körde dator. OBS viktig info!

Sen gick jag och bytte tvätten. Sist ut var den svarta tvätten. Det hade ni kanske redan listat ut?

Sen tillfredställde jag min musikalitet litegrann. Det blev lite gitarr...

...och så lite dragspel på det. Jag spelade blandannat ambulansmelodin.


Sen tittade jag på Grey's anatomy. Under tiden då sorterade jag tvätten. Det finns bara en maskin som fungerar i min tvättstuga. Den andra luktar snusk och avlopp.   

Efter det tittade jag på One Tree Hill och Gossip Girl som jag spelade in i söndags. Sen var klockan typ halv ett och jag gick och lade mig.

FÖRLÅT att jag inte tog några kort när jag tittade på teve! Jag lovar att bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag skulle gärna vilja höra lite dragspel...kan du inte filma en snutt =)

Postat av: Anonym

Men...



Vem tog alla korten?

2009-03-13 @ 14:43:15
Postat av: Ninni

Hahaha... Ambulansmelodin är min favoritlåt.

2009-03-13 @ 18:03:13
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha lysande!

2009-03-14 @ 11:45:10
Postat av: Marcus

Haha... det här inlägget är underbart..!!

2009-03-14 @ 15:31:18
Postat av: morfar

Precis som jag trodde att en typisk dag hos dig ser ut, Anna.

Ha det bäst.

2009-03-14 @ 17:06:33
Postat av: Johanna

Tack! ja jo nästa helg kan ni räkna med mig igen! Så klart! Kram

2009-03-14 @ 17:37:14
URL: http://banditgrrrl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket roligt inlägg :) Mer tv-kort!!

2009-03-14 @ 23:32:46
Postat av: Anna

Tack så mycket alla! :)



Jag ska bli bättre på att blogga såna här inlägg. Mer fula kort. Mer innehållslös text.

2009-03-15 @ 23:13:35
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback