Middag med vännerna (Ninni)

Det var det i fredags.
Det var en kanontrevlig kväll med väldigt mycket skratt och en del allvar.
Jag har sagt det förr, och jag säger det igen.
Jag har antagligen världens bästa kollegor!

Det bjöds på gött att äta också.
Emma hade gjort en underbar kräft- och räksoppa till förrätt.
Åsa bjöd på grillspett och färskpastasallad med mumsiga såser till varmrätt och Anna2 bjöd på pannacotta till dessert. 
Jag var snacksansvarig och Karin och Annelie bjöd på trevligt sällskap.
Och så bjöd ju Karin på bubbel till förrätten.
Hon vet minsann hur man får igång en tjejmiddag!





Sent blev det i vanlig ordning.
Så är det. Tiden går snabbt när man har roligt.
Det ska erkännas att jag var lite tung i huvudet när det var dags att åk apå gymnastiktävling dagen därpå.
Men det gick snabbt över!
De var så sjukt duktiga, våra tjejer.
Vi är så stolta över dem och ser redan fram emot nästa tävling!

Det var en bra helg!

Kommentarer
Postat av: lena

Det är väl det som är kriteriet för en trevlig fest - mycket skratt och en del allvar i skön förening. Först läste jag att du var snackansvarig och tänkte att det var ett märkligt ansvar...iaf i en sådan skara...

I morgon har jag semester så vi ses på måndag.

/Lena

2009-03-26 @ 17:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback