It's magic! (Anna)

Men hur har det här gått till undrar ni. Jo, jag hade ju glömt att jag skulle hämta Ninni ikväll i Linköping så då kunde jag ju hämta kameran med. Titta och njut.


Jag gillar Johanna lite mer än vad hon gillar mig.


Hahahaha, bästa bilden från kvällen? I get bamboozled!


Johanna K - bildskönm som alltid!


Eja med sin helikopterplatta! Haha


Johanna och Markus klappade i takt.


Frida var fotograf och är därför med på lite färre kort än alla andra.


Emelie och "Fors"


Johanna P tog underifrånkort hela kvällen. Här ser Johanna K ut lite som Regina Lund tycker jag!


Emelie hann göra kyssmun iallafall.


Jag och Eja hann blunda.


Vem beundrar de?


Party on.


Alla barnen är snygga på det här kortet..... Utom Anna för hon har stor panna.


Ja, här är alla galna istället.


Snyggon!


Johanna i profil och jag som tydligen dricker nåt äckligt???


Eja var nöjd med hur jag och Johanna K skötte musiken.


Så då blev det dans.


En actionbild på hänget.


Vi avslutar det hela med den här vackra bilden på Markus.


Och sen den här på mig och mina röda kinder och ganska höga alkoholpromille i kroppen. (Så här tar man kort, tror jag att jag säger på bilden...)



Härligt! Vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

På tredje bilden nerifrån ser det ut som om du (Anna) har en väldigt lång och tatuerad arm!:-)

2009-03-08 @ 11:21:57
Postat av: frida

Johanna - bilds(kön). ordvitsigt va?

Postat av: Johanna

Hahha ja det va vitsigt! jag summerar med att vi var alla snyggare på vissa kort än andra. Men det syntes ju iaf att vi hade kul! ;)

2009-03-08 @ 14:02:02
URL: http://banditgrrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback