I väntan på Greys... (Ninni)

Det är hockey på tv.
Ni ska inte tro att det är slut på hockeyn här hemma bara för att lhc har åkt ut.
Nejhejdå. Just nu är det förlängning mellan fbk och skellefteå. Lite då och då har det flörpats över till frölunda-hv också. Det mest underhållande där var att han Johan Davidsson fortfarande måste ta det lungt efter en "överansträngning i undre delen av kroppen". Då börjar man ju undra med vilken slags träning han har laddat upp inför slutspelet...

Själv ligger jag här på soffan och mår urk.
Det har jag gjort sen klockan fem. 
Det är väl därför som jag står ut med hockeyn.
Jag orkar inte röra mig. Äckliga förkylning.
Tur att Per ställer upp som butler/kock/hundpromenerare/allt-i-allo.
Han är snäll, den där Per.
Även om han är lite väl besatt av hockey.

Ragge verkar lida av sympatikrämpor.
Han låter också kraxig i halsen och ligger helst här och kollar på animal planet. Det är hans favoritkanal.
Han hoppas nog också att hockeyn snart tar slut.

Kan det inte bli vår snart?
Det känns som om alla kommer att bli lite friskare bara det blir vår och man får lite sol på näsan.

Jag väntar väl vidare på Greys, då...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

krya på dig!

Postat av: Alexandra

Krya på dig!

2009-03-26 @ 11:58:28
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/
Postat av: Jill

Krya på dig gumman! Det där med vår som medicin stämmer, jag hade varit dålig i sju veckor och efter en dag i Italien mådde jag som en prinsessa...

Kram, hälsa Per!

2009-03-26 @ 17:28:23
URL: http://www.wegerup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback