Helgen jäkligt kort (Anna)

Jag är trött. Så det blir bara ett kort inlägg, bara för sakens skull.

I fredags var det först jobb.
Sen var det utgång. Titta på
Johannas blogg vet jag! Det var iallafall väldigt bra musik ute, men jag var ju lite sjuk.....

I lördags var det ju tävling. Alla var jätteduktiga, speciellt på tumblingen. Trampetten gick väl sådär. Men det var kul. Våran allra första riktiga tävling!

Hurra till oss!

På kvällen var jag hundvakt åt Joppe och Grappo. Jag skulle åkt till Marcus på fest, men jag orkade inte..... Vilken tråkmåns va?

Idag har jag handlat på CG. Sen var jag, Johanna och pappa på handbollen, sista matchen för säsongen. Mantorp var skitdåliga och fick storstryk.

Nä, det blir inte mer nu.

Nu ska jag se Beck-filmen som jag spelade in. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv! Ja ha har hon fest... det visste jag inte, men jag räknar lungt med att vårt partycrew är välkommet! Hahha! Nu ska jag försöka komma i gång med veckans plugg, men det är svårt för jag har en bit snor som fastnat precis i öppningen av gången mellan näsan å halsen. Det är skitäckligt!

Postat av: morfar

Sorgset med handbollen, du.

2009-03-23 @ 20:56:33
Postat av: Johanna

Jag gissar på att det var din länk som gav mig mer än dubbelt så många sidvisningar än vanligt i dag! ;) Hahha! För övrig så va det inte bara lite snor, jag vart jättesjuk.

2009-03-23 @ 22:40:44
URL: http://banditgrrrl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fina flickorna ä'r i sina dräkter!

2009-03-24 @ 18:44:21
Postat av: Cici

Så fina flickorna är i sina dräkter!

2009-03-24 @ 18:44:30
Postat av: Alexandra

vilka fina flickor o vilka fina dräkter, ser jätteproffsigt ut =)

2009-03-25 @ 09:46:58
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja visst är de snygga! Och så duktiga så!

2009-03-25 @ 18:59:14
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback