Fredagsfesten! (Anna)

Lite sent kanske, men här kommer ett inlägg om i fredags. Förutom Let's Dance-finalen så var det en riktig höjdarkväll! (Hur kan Magnus vinna över Laila i dans, han ser ju efterbliven och apig ut när han dansar!)

Vi var iallafall hos Jocke. Det var väldigt roligt. Jag har ju lite problem med namn, men vi får se om jag kommer ihåg alla. Typ, jag, Tania, Frida, Johanna 1, Johanna 2(ej med på bild), Jocke, Erik, Lars, Dan, Filip och nån jag inte vet vad han hette. Nästan!!! Vi lyssnade på härlig musik iallafall, innan jag hestade iväg alla till Platens. Helt i onödan. Men det blev faktiskt kö sen.... :)


Häääärligt att träffa Tania igen efter hennes resa.


Nej nej, ta inte kort på mig!


Frida, uunderbara Erik Kambler och Anna Rödskalle. Vilken fantastisk trio! (HAHAHAHAHAHA, jag ser ju nu att det ser ut som om Erik har handen mellan mina ben!!!!)


Dan var en kopia av Timo Räisänen, och Filip såg ut som sig själv (?)


Lars, okänd, Jocke Värd och Frida igen


Jocke bjöd på sin bästa min......... :)


Och så avslutar vi det hela med ett posingkort, vi är läckra som små dumlebitar, indeed!

Det var verkligen en jätterolig kväll. Även om jag blev trött och inte orkade dansa riktigt hela kvällen ut. Men bättre lycka nästa gång, säger jag till mig själv. Och det blir på torsdag! Jag är så peppad! Det kommer bli sjukt kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: joakim

haha snygga bilder!



1. ett redigt kodak moment med "eriks" hand mellan dina ben!

2. dan hatar timo, ironi!

3. vilken tur att du lade upp en sån underbar bild på mig. jag är så fotogenique!

2009-04-07 @ 17:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback