Ballar av stål (Anna)

Ja, som ni förstås tittar jag på Ballar av stål. Alla som känner mig vet ju hur mycket jag älskar Balls of Steel. Jag måste säga att jag är grymt besviken på att de bara har kopierat allt rakt av! Ja, de kunde väl få ta personerna liksom, men måste de göra exakt samma saker!!!???

Tillexempel Mansfällan / Mantester. Nu har hon gjort det där helt sjukt roliga när hon raggar upp killar sittandes och sen bara ska gå på toa och går som om hon har fel på benen. Min favoritsketch. Hon gjorde det ju så dåligt! Hon gick inte alls roligt! Jag har kört den där på Platens några gånger förr i tiden. Det var roligt. Jag gick jättebra. Undra om de killarna sitter och tittar på Ballar av stål nu och tänker: Jaha.... det var det hon gjorde.......

Jag vill driva med folk lite oftare. Det är kul!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag ÄLSKAR det klippet. Så himla roligt, vilken tur jag inte såg det svenska ikväll då. Hade förmodligen varit en enorm besvikelse.

Postat av: Alexandra

jag tycker verkligen oxå om de klippet!!

2009-03-17 @ 08:55:09
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det är ju fantastiskt!



Jag hoppas att nästa program blir bättre. Snälla gud.

2009-03-18 @ 22:20:55
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback