Vuxenpoäng till mig! (Ninni)

För två månader sedan planterade jag (och mamma) en massa blommor här i Karlsbo.
Eftersom jag är lärare, känner jag nu att det är dags för en utvärdering.

Hur har det då gått?



95% av planteringarna är idag vid liv.
Med tanke på att jag knappt kan hålla en garderobsblomma vid liv i en vecka, måste detta ses som ett mycket framgångsrikt resultat. Ovan ser ni mig posera tillsammans med några fina lila blommor.


Nu ska jag åka till sång-Emma. Kameran får följa med för de har precis fått sin lilla valp.
Sen blir det skärgården.
Härligt med sommar, ni!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hmm.. Entrétaket ska inte se ut så där. Per håller på och hantverkar sig. Där det ser ut som om det hänger små majsormar ska det så småningom bli belysning.

Postat av: Anonym

Härligt, äntligen lite planteringsbilder, nu är det sommar bannemej!! :)

2009-06-28 @ 22:25:08
Postat av: Alexandra

bra Ninni, minna blommor har också överlevt. Hoppas att man börjar få rutin så d inte bara är ett bra år. Hälsar gärna på dig snart. Ragge ville ju lära sig lite konster =)

2009-06-29 @ 15:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback