Välkommen Emile Alexander! (Ninni)

Åh...
Vid lunch idag föddes Linda och Gavins lille kille.
Tyvärr kan jag inte tala om vikt och längd (för jag minns aldrig hur man ska tänka på enheterna) men från en väldigt säker källa är han helt underbar och Linda mår efter omständigheterna bra.



Konstigt vilka känslor sånt här sätter igång.
Jag känner mig så otroligt stolt.
Nej, jag var så klart inte inblandad i detta på något sätt och har kanske ingen anledning att känna mig särskilt stolt.
Men det är jag ändå!
Så enormt stolt över min fina vän Linda.


Stort GRATTIS Linda, Gavin och Emile.

Kommentarer
Postat av: vevve

vilket fint kort! & grattis =)

2009-06-22 @ 22:22:12
Postat av: Ninni

Visst är det en fin bild! Det är lillasyster Helena som tog den för nån månad sedan. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback