Tuesday afternoon (Ninni)

Här kommer en gammal 90-talslåt som jag har hakat upp mig på idag.
Eftersom den känns ganska lämplig måste jag ju dela med mig.
:-)

(Måste verkligen utfärda en varning först. Om du är spindelrädd så stäng för sjutton ner fönstret om du ska lyssna på låten. Hur i hela världen kan man göra en så puckad video? Inte konstigt att det inte blev några mer kända låtar av det här bandet. De skrämde väl bort alla potentiella fans, kan jag tänka.)

 


Nu är det inte långt kvar till sommarlovet!
Några jobbtimmar imorgon bara.. Sen så!
Så skönt det ska bli!!!
Välbehövligt och, om jag får säga det själv, välförtjänt!


Kommentarer
Postat av: Josse

Älskar den här låten. Men som sagt. Ruskigt läskiga spindlar. Huu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback