Stella och Emma (Ninni)

I lördags var jag och hälsade på min nästan-granne Emma och hennes lilla valp Stella, 10 veckor.



Emma sjöng så fantastiskt vackert på vårt bröllop.
När vi väl får ordning på alla filmer ska jag lägga upp några klipp på youtube så får ni höra.


(Det är inte Emma som har manhaftiga ben. Benen, och fötterna, tillhör Emmas sambo Marcus.)

Stella är så söt, så söt.
Ragge är ditbjuden på playdate i veckan.
Får hoppas att han uppför sig bara.
Marcus är polis och det vore tråkigt om han haffade Ragge för nån form av förargelseväckande beteende eller sexuella trakasserier eller nåt liknande.
Ragge är tuff på ytan, men jag tror inte att han skulle fixa så värst många dagar i kurran.
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback