Sista skoldagen (Ninni)

Idag var det läsårets sista vanliga dag och imorgon väntar skolavslutning i kyrkan.
Helt otroligt vad snabbt det här året har gått - men så enormt lärorikt det har varit.
För mig, men också för eleverna hoppas jag...
Jag kan se tillbaka på mitt bästa år som lärare.
Så här långt...
Tror att jag har många sådana här "bästa år" framför mig.

Ikväll har Johanna, Alexandra och Anna varit här.
Vi har pratat skit och gått igenom Johannas bilder från bröllopet.
Jag är så himla nöjd med resultatet.
Johanna är en kanonduktig fotograf!
Snart blir det att ta tag i det här med bröllopsannons och tackkort.
Ett projekt för regniga sommarlovsdagar, kanske?

Anna och Ragge hade även lite kvalitetstid.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

så söta!!!

2009-06-11 @ 11:19:33
Postat av: Anna

Jag hade en stor fläck på tröjans axel när jag kom hem.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback