Min vecka so far (Anna)

Jaha, äntligen har man tid att sitta framför datorn. Det var inte igår. Jag hade faktiskt tänkt att blogga lite mer bilder från midsommar i söndags men då kom jag inte in på bloggen. Alla bilder finns ju på facebook dock. Är det nån som vill att jag ska publicera dem här med ändå? Skriv i så fall en kommentar :)

Nu ska jag berätta lite om min vecka än så länge. Och kanske avsluta med mina helgplaner. KUL VA?

I måndags efter jobbet var jag och min promenadvän Anders ute och gick. Vi gick lite runt ån och så. Det var så härligt ute i solen. Hatar att jobba när det är fint väder (men jag älskar mitt jobb, det vet ni ju!).

I tisdags efter jobbet så hade vi styrelsemöte med Wifolka Gymnastikförening. Vi klubbade igenom vårat Air floor. Fatta att vi kommer ha ett när terminen börjar typ. Helt sjukt kul. Ni vet, typ ett luftgolv. Som ett hoppborgsgolv. Här är ordförande Challe när hon klubbar på att vi har röstat för ett Air floor.


(bilden är tagen med min nya mobil...)

I onsdags på jobbet kom Helena in! Det var underbart kul. Jag tog en paus på en timma eller. så. Här är Helena.


Även barnet Gustav är med på bilden. Han var söt. Jag höll i honom säkert 30 sekunder och ingen av oss dog! Helena blir nog en perfekt mamma. För hon är fortfarande Helena. Gustav kommer bli ett så lyckligt barn, även om han inte har förstått det på bilden.... :) Jag ska hälsa på Helena snart.

Efter jobbet var jag och Anders ute och gick en promenad. Sen tittade vi på film och jag åt lösgodis för en sådär 50 kronor eller nåt. I'm Anna, I'm disguasting.

Idag på jobbet fick jag min klocka! I'm in looooooove!


(jag har den på mig nu, mest av anledningen att jag inte kan få av den....)

Sen efter jobbet var jag med Stina. Vi gick till Platå och åt och drack ööööl och hade skitroligt. Helt suveränt. Vad mycket man har gjort i livet ändå! Många roliga (och fulla) saker... Ojojoj!



Imorrn är det fredag och jag jobbar som vanligt. Sen ska jag och Johanna darling på bio. Sen kanske lite klubbning på det, om jag får välja. På lördag blir det jobb, sen utgång med Johanna, Frida och Sara Bitchis, vi drar på SWEAT på NH, Eja och David Einar ska spela skivor, det blir nog najs. På söndag ska ja va med Joppe och Grappo hela dan. Sen är det igång med nästa vecka igen. På måndag ska jag va med Therese. Nån dag ska jag spöa skiten ur Erik. Det är mina enda planer hittills. Men jag lär ju göra mer saker!

Nu ska jag fanimaj sova. Jag är lite trött. Eller ska jag titta lite på teve först.... Nä, Anna gå och lägg dig!!!!

Kommentarer
Postat av: vevve

Grattis Helena & Daniel till lille Gustav =)

2009-06-26 @ 08:11:47
Postat av: Anonym

Klart att vi vill se bilder!!!!

2009-06-26 @ 11:20:10
Postat av: Söder

Oj en liten bebis, söt!



Bra och informativt inlägg- i like!



Ja gärna bjud på outfit bilder från midsommar, märke från topp till tå, det skulle jag uppskatta! :)

2009-06-28 @ 22:26:47
Postat av: Jonas

Jag hörde att det skulle finnas några roliga bilder från midsommar! :)

2009-06-29 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback