Min nya vän (Anna)

Min kära Gurrli har nu lämnat jordelivet för gott. Hon kan inte längre spela upp låtar, och det är ju det jag har haft henne till. RIP Gurrli, I will always love you (Ja, jag vet att jag snor rakt av från Whitney Houston nu, men det är fan så jag känner...)

Idag har jag därför köpt en ny Ipod, en Ipod touch och den är så läcker. Jag ska kanske sova med den i sängen i natt (bye bye vhs, öl, mos och senap).


Hoppas att jag fick tjejen med.....

Nu ska jag börja packa och sen åka till frida med 20.14-tåget.

Kommentarer
Postat av: Söder

Vadå med tåget? Vart bor Frida? Vem av er bor mest på landet? Och vart ligger utestället? Hur långt är det att ta sig hem från utestället, måst eman ta tåg?

2009-06-05 @ 20:03:36
Postat av: frida

hahaha. anna bor i mantorp = landet. jag bor i vasastaden i linköping = sjukt jävla centralt. utestället är platens = centrala linköping. från mig till platens = 5 minuter, max.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback