Men den bästa bilden är.... (Anna)

.... den Frida tog Pingsthelgen på mig när jag somnade på toaletten.....


HÅLL TILL GODO!



HIHI.

Det är roligt att vara Anna ibland. Ibland mindre roligt. Men det blir fan inte roligare då av att hålla på och klaga och älta och tycka synd om sig själv. Jag tycker det är riktigt tragiskt med människor som inte kan fatta hur bra de har utan klagar på småsaker och är "deprimerade". Ingen annan kan göra nåt åt det, så låt oss slippa tjatet! Jaha, om man gillar en kille som inte gillar en tillbaka, men en del har ju AIDS, det känns lite värre.

Tänk på att man får det inte roligare än man gör sig.

Kommentarer
Postat av: frida

men det är ALLTID roligt att vara med dig anna. speciellt när du bjuder på sådana här lysande fototilfällen...

Postat av: frida

tillfällen va?

2009-06-15 @ 23:41:57
URL: http://fridur.blogg.se/
Postat av: Anna

vi kan kalla det tilfällen... eftersom vi var lite fulla och förmodligen inte kunde stava bättre....? Ja, vad vi har roligt! Även om vi är fula ;)

2009-06-15 @ 23:50:45
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Alexandra

klockren bild!!

2009-06-16 @ 10:19:31
Postat av: Jonas

Ha ha, det är roligt att du bjuder på dig själv!

2009-06-16 @ 23:19:17
Postat av: pelle

Vi måste snygga upp den där toaletten. Det är en alldeles för otrevlig miljö att däcka i.

2009-06-17 @ 11:18:09
Postat av: Pelle

Förlåt, inte däcka. "Pausa".

2009-06-17 @ 11:19:04
Postat av: Anna

Ja jag pausade faktiskt bara. Som en powernap ungefär, en powerdäckning kan vi kalla det... (jag kan hålla med om städningen dock... det ser ut som en skrotstation...)

2009-06-17 @ 22:30:51
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback