Lite dans (Anna)

Hej. Igår kväll fungerade faktiskt inte bloggen, för jag skulle blogga då tänkte jag, men så blev det ju inte då. SURT!

Vi var på dansuppvisning igår, Ninni och jag. Ni vet Tracey's i Boxholm. Ninni hade aldrig hört så mycket östgötska på en kväll sa hon. Men nu var vi där iallafall, främst för att titta på Alicia. Alicia är en stjärna på att dansa, till skillnad från ungefär 95 % av alla barnen/ungdomarna som dansar på Tracey's. Jag ska ju inte vara sån men.... Jag är ju sån så det är svårt att låta bli. Men det viktiga är ju att alla har roligt. Ninni och jag fick bara ett skrattanfall och det gick över ganska fort ändå! Förövrigt tycker jag att det är lite dumt att alla ska ha så minimalt med kläder på sig, såhär tioåringar som ska skakea med brösten med bara ett litet höftskynke på sig till nån text om one-night-stand. Men det kanske bara är jag? Sen tycker jag kanske att inte alla passar kroppsmässigt i en minimal shortsbyxa och en brösttop...

Nåja, det var kul iallafall. Här är Alicia.


Ninni gick också på Tracey's när hon var liten. Vi är ju väldigt åksjuka av oss, och Ninni tränade i Strålsnäs så det västa tyckte Ninni var att hon spydde VARJE gång de åkte dit. Mamma tyckte att det värsta var att man var tvungen att sy en massa kläder.


Nu ska jag till jobbet. Men vad är det för dag imorrn nu igen? Jo det är LISEBERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback