Lite bröllop igen (Ninni)

Under vår vigsel framförde min vän Emma tre låtar.
Jag vet ingen som sjunger så vackert som hon och så småningom när det börjar ta sig med all film så ska jag lägga upp några klipp youtube.
Tills dess kan ni få njuta av en av låtarna i dess orginalform.
Även om Emmas version var ännu vackrare.
Weeping Willows med The Moon is my Witness. (Tyvärr i en ganska dålig livefilmning, men det var den enda som fanns på youtube.)

Jag skrev om texten lite för att det skulle passa ännu bättre.




You look so happy when you sleep
Calm and safe and soft and free
You are so sweet and you're unique
From your tousled hair to your feet

I always tell you how I feel
I spell your name L.O.V.E.

The stars in the sky
Are my witness tonight
As you lie by my side
I've made my choice
The mid summer moon
Is my witness tonight
As you sleep by my side
I've made my choice
For life

I didn't want to move too fast
Cause I really wanted us to last

But I always tell you how I feel
I spell your name L.O.V.E.

The stars in the sky
Are my witness tonight
As you lie by my side
I've made my choice
The mid summer moon
Is my witness tonight
As you sleep by my side
I've made my choice
For life

I've made my choice
For life


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men när kommer det mera bröllops bilder? Vill se mear!!!!

2009-06-11 @ 01:45:34
Postat av: Hanna

Neej nu blir jag så där rörd igen - bara av att läsa texten. Det var ju sååå vackert! Ska lyssna på låten igen när jag är hemma o ingen ser:-) Puss puss!

2009-06-11 @ 09:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback