Fyra viktiga grejer (Ninni)

1. Nu åker jag och jobbar några timmar. Sen är det SOMMARLOV!!!

2. Jag kanske är lite långsam, men hur bra är inte skype egentligen?? Det är ju helt sjukt smidigt. Och det känns ju i alla fall nästan som om man träffas.

3. Har ni kollat in Schyfferts försvarstal till 90-talet? Så bra! Bitvis väldigt underhållande och bitvis fullständigt självutlämnande och naket.
Kolla in det här om ni inte har sett det än. Men det ligger bara ute på svt play till den 23:e så rappa på.

4. Invigning av nya gång- och cykelvägen ikväll. Ni kommer väl? Vi åker från Mantorp klockan sex. Häng gärna på!

Kommentarer
Postat av: Hanna Kruuse

Vaddå för ny cykelväg? Tell me more?

2009-06-17 @ 08:42:55
Postat av: Ninni

Jamen du vet! Cykelvägen mellan mantorp och mjölby. Pappas stora projekt. Han la första motionen 1984. Och nu - 25 år senare! - är den äntligen klar. Politik funkar! Men det går inte alltid så snabbt. :-)

Postat av: Jonas

25 år, det skulle jag väl vilja påstå att det är ganska snabbt. Det ska utredas, läggas i malpåse, utredas igen eftersom förutsättningarna ändrats, sen ut på remiss osv osv. 25 år tycker jag vi får räkna med! :)

2009-06-17 @ 19:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback