Bilder från i torsdags! (Anna)

Jag hinner ju aldrig blogga, typ! (jo nu när jag är hemma då...) Men typ förra veckan var helt sjuk. Jag var hemma månkväll, men annars gjorde jag nåt alla kvällar! På tisdagen träffade jag en, kan man säga, på onsdagen var ju jag, Johanna, Alle hos Ninni, På torsdagen var jag, Johanna och sen även Frida, Jesper, David, Filip mfl och drack öl tills sent, och sen hände ju det där i helgen för all del, men i lördags var jag och Frida mfl ute bara litegrann och dansade, jag körde ju bil såklart. Jag tog det ganska lugnt ändå. Igår var jag ju föralldel hemma och kunde bloggat men jag var/är lite trött nu.

Här kommer då några bilder ifrån i torsdags. Snygga? Självklart!


























Jesper och Jonatan! Var är Kasper?


Undra vad klockan är, David?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback