Veckan som gått i snabbresumé: (Anna)

Hej alla läsare! Det är Anna här, hon som inte bloggar så ofta ni vet. Men nu har jag tänkt att bjuda på min vecka. Vilken vecka sen!

Måndag och tisdag var bara vanliga dagar. Ni vet jobb och lite slappa på kvällen. Men sen var det onsdag. Då var det FEST! Jag och Frida gick på fest med Stina och en massa vänner till henne hos Lillen. Det var dragigt värre! Vi shotade en flaska sprit på fem minuter tillexempel. Sweet. Sen gick vi ut och dansade på Platens. Jupp. Sen sov jag hos en vän hela fyra timmar eller nåt innan jag gick och jobbade en heeel dag.

På torsdagskvällen spelade vi volleyboll med några av mina gymnastvänner. Det var jag och Linda (vi som styrde upp det hela), Gabbe, Mange, Jonathan, Thomas och Therese. Jag var ruggigt bra, en riktig formtopp vill jag lova! Sen gick vi till Magnus och drack konstiga drinkar och åt chips.

Sen var det fredag och helg, åh ljuuuvliga helg! Först var det ju jobb. Sen åkte jag och Johanna på fest hos Tania. Där var bland annat Frida, Johanna2, Lotta, Sanna, Lollox2, Josefine, Stephanie, Erika och eh några till. Det var jätteroligt. Vi dansade till Vengaboys och Hanson och Backstreet Boys. Skitsnyggt. Sen blev det Platens faktiskt! Det var lika roligt som alltid. Sen drog vi på efterfest hos Dempe, Daniel och Ume. Johanna och jag blev lovade att vi skulle få lyssna på Blink 182 hela natten, men det var LÖGN! Vi lyssnade säkert bara på det i en timme eller så. Roligt var det iallafall. Jag dreglade lite på nåns soffa. Sen dog vi vid sju typ, jag gick och sov lite på jobbet innan vi skulle öppna. Sen jobbade jag 11-14 själv. Det var ganska mycket folk ändå. Efter jobbet fikade jag med Frida, Johanna2 och Anna.

Sen var det fest hos Erik Kambler igår. Jag, Johanna och Frida åkte dit. Vi kände ingen av de andra. Men det var kul. Sen Platens. Sen drog vi på en efterfest igen. Den var greeeeeeeeeat. Vi somnade väl vid fem kanske och Johanna och jag drog hem vid nio.

Idag har jag bara vilat, vart hos mamma och pappa och ätit lunch och sen handlat på city gross. Sen har jag glott på teve. Jag är lite trött.


Bara en sak till. Titta här. Titta vad Fed Ex kom med till mig!





VÅRA BLINK-BILJETTER! I LOVE MY LIFE!


Nu är det bara börja ladda för nästa vecka :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Ta det lugnt med drickat på Blink. Tänk på att det är STANDING ONLY.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback