På beachen (Ninni)

Där tillbringades största delen av semestern.
Precis som önskat, alltså.
Och Per blev inte alls så rastlös som jag hade befarat. Eller lite ibland kanske, men då fick han underhålla sig med sånt som har motor. En dag hyrde han till exempel en fyrhjuling på vilken han utforskade varenda liten strand och skogsväg på ön. Sånt gör min make glad och då blir ju jag också glad.

Sen utnyttjade han såklart det där med all inclusive en hel del. En och annan stor stark har servitörerna på stranden serverat honom under veckan.

Per. Inte så missnöjd som han ser ut.

Jag såg mest ut så här:

Snygg, va?
Man blir så glad av att bada!

Det var ca 28 grader i vattnet. Lyx för en badkruka som jag!


Sova på stranden.. Mmm...

Men det är en sak som vi måste ta upp. 
Vad i hela världen är det här med alla speedos?? Jag skulle vilja påstå att 99% av det manliga beachklientelet använde sig av ytterst små speedos. Det är uppenbarligen high fashion i Ryssland och norra Grekland. (Det var därifrån de flesta andra semesterfirarna var ifrån.) Det satt åt och skar in otrevligt mycket. Även för betraktaren. För det gick inte att undvika att betrakta. Särskilt när vissa valde att ställa sig en halvmeter från ens ansikte och ljudligt stäcka på sig. Huh!
Jag erbjöd Per att låna mina bikinitrosor så att han inte skulle känna sig utanför och modeomedveten, men det ville han inte..
Ja, jag vet. Folk får väl ha på sig vad de vill, men lite hänsyn kan man väl visa sina medbadare.

Bortsett från det så var det helt underbart på stranden. Vi solade, slappade, flamsade, läste, spelade spel, sov, jag lyssnade på en massa podcaster av sommar i p1 som jag inte hade hunnit höra, badade och solade lite till.
Och när Per blev uttråkad lattjade han lite.


Som här. Efter lite vattenskoter kunde han koppla av under parasollet hos mig igen.

Vilken härlig vecka vi har haft. Det är inte klokt!
Återkommer strax med fler bilder!

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Mmmmmm ser nice ut!!!

2009-07-20 @ 14:37:26
Postat av: Jane

Vad imponerad jag blir, kan du bara ligga så där rakt upp och ner och flyta........

2009-07-20 @ 18:47:32
Postat av: Ninni

Mmm.. Det var så härligt!

Haha.. Jag älskar att bara flyta och kan ligga sådär hur länge som helst. Men jag ska väl erkänna att det är lite lättare när salthalten är såhär hög. :-)

Postat av: Hanna K

Hahaha! Jonas säger att smala personer inte kan flyta....nu blev han avslöjad!!!

2009-07-21 @ 17:42:19
Postat av: Anna

Det var den fulaste bikini jag har sett i hela mitt levande liv!

2009-07-22 @ 11:35:09
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Ninni

Hanna: Hahaha! Per tackar och hälsar att han inte kan flyta och borde därför anses vara smal.. Det handlar enbart om avslappning. Inget annat. :-)

Anna: Då ska du se min rosa! Den är faktiskt nån hundradel fulare.

2009-07-23 @ 11:09:41
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback