Bilder från igår (Anna)

Igår var vi hemma hos mig och spelade tv-spel. Det var en fantastisk succé. Vi var så bra. Jisses. Men efter ett tag kände vi att vi suttit ner för mycket. Då åkte det gamla goa TWISTER fram. Jag vill inte berätta vem som vann eller så för det viktigaste var ju att vi hade roligt. Och det hade vi! Sen att alla fuskade och satte sig på mig och knuffade ut mig och så är inget jag är bitter över. O nej. Jag vet att jag är bäst på Twister redan. En mästarinna.

Vi som var hos mig var förövrigt Johanna, Frida, Julia, Ninni, Per och Pär. Per och Pär ville inte twista. De var manliga och spelade gitarr istället.

Efter den långa twister-kampen körde vi UNO. Nu hittade jag på reglerna att man var tvungen att dricka två klunkar när man bytte färg eller använde ett grejs-kort. Så mycket roligare det blev. Frida var dock lite färgblind. Hoppas att det bara var tillfällligt. Nu ska jag väl inte snacka, jag kan ju uppenbarligen inte höger och vänster. På twister är det extra svårt.

Sen åkte vi in till stan. Jag, Johanna, Frida och Julia gick ut. Det var dålig musik hela kvällen. Men annars var det trevligt. Sen kom Per och hämtade Johanna och mig vid kvart över tre-ish. Han ville bara ha en kebabtallrik för besväret som han skulle avnjuta kall till frukost följande morgon.

Johanna sov över i mina ganska håriga lakan. (Det är inte jag som är hårig dock, så alla vet.) Idag har vi degat framför teven och sen åkte vil till Macke Donken och satt där några timmar. Sen somnade jag när jag kom hem.

Nu skulle jag behöva diska vinglas. Det luktar lite surt i mitt kök idag. (Det är inte jag som luktar, så alla vet.)

Här kommer det bilder! Hurra!


























(Hujedamej vad snygg jag var........NOT. Jag ser ut lite som en gris.)

Ha en underbar natt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Fotona visar tydligt vilken aktiv förfest vi hade.... å roligt hade vi också medan vi tampades... dock tänker jag ha byxor på mig nästa gång jag antar en utmaning i TWISTER.

2009-01-12 @ 17:20:27
Postat av: Josse

Tack för att vi fick åka med en bit! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback