Minglet (Ninni)

Som vid alla mer extravaganta tillställningar startade kvällen med mingel, snittar och fördrink.
Eftersom det var många som aldrig hade träffats tidigare började vi med lära-känna-bingo. (Ja, jag är lärare..)
Det blev en mycket bra start på kvällen!


Julia och Micka undrar vem det var som åkte dit för snatteri när hon norpade en festis... Eller vem som har sytt ett par byxor med bjällror längs sidorna.


Sebbe har storlek 51 i skor.


Anna blev inte utkastad från sin studentfest - men hon har däremot haft en riktig svans.


Lika?


Vem är det som jobbar på akuten egentligen?


Allexandra och jag fick fina presenter! TACK!!!


Mer mingel i hallen.. (En väldigt rolig sak är att när Sebbe har fotat är bilderna tagna så högt ifrån att kan man tro att någon stått på en stege.)




Gulligull.


Julia och Jens - han med skjortan bakåtfram.


The kitchen crew


Var det nån av dessa som har längre pektå än stortå?


Eva vann det eftertraktade bingopriset - en ovanligt liten magnumflaska med bubbel.
Anders är invalid. Nån procent.
Jag har också längre pektå än stortå. Plus att jag till min systers glädje en gång i tiden ägde ett par skinnbrallor.


Värdinnorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback