Min födelsedag (Ninni)

Det är ju ett tag sen nu och det har hänt ett och annat sedan dess, men jag måste såklart tacka för allt fint firande på min födelsedag.

Först lunchen med familjen. God mat OCH fina presenter.Tack och tack. Ni är bäst! Och tack Anna för att du orkade masa dig upp ur sjuksängen för att göra oss sällskap. Att du smittade Per gör inte ett dugg - det var det värt, tycker jag.

På kvällen var det födelsedagsmiddag hos Jens och Malin.
Kolla in käket!!


Att äta middag hos dem är bättre än ett besök på en lyxrestaurang!
Inte nog med det! I present fick Jens och jag biljetter till Anna Ternheim. Det ska bli superkul!



I fredags var det firande hos Mia och Janne.
Även Mia hade överträffat sig själv  köket.






Ragge var livrädd för Musse Pigg och undvek ögonkontakt med honom hela kvällen.

Än en gång, tusen tack för en trevlig kväll och jättefina presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback