Jag känner mig mördad (Anna)

Ikväll har jag börjat att träna igen. Det är ingen idé att göra det lite lugnt tydligen. Nejnej, jag började med den vanliga träningen med 2,5 h barngymnastik och 2,5 h hårdträning. Jag tvingade Johanna att göra likadant. Nu känner jag mig lite som en mördad. Och då har jag ändå försökt återhämta mig genom att äta en påse Polly och se på ett av mina favoritavsnitt av CSI. Nu ska jag duscha. Sen sova. Jag kommer sova som en gris. Jaha, som vanligt då.

Imorrn kommer jag ha träningsvärk i alla delar av min kropp. Och imorn börjar min gymnastik med, jag kommer jämt dit med träningsvärk och är jättestel. Typiskt. Men nu ska jag komma i form för beach 2004. (Det var ett år jag gillade så jag tar det igen.)

Alla barn har förövrigt varit jätteduktiga idag. Det var riktigt kul att dra igång igen. Den här terminen ska vi träna salto och tjeckvolt så att det däckskriker i svängarna.

PS. Jag köpte en ny adidas tracktop idag, men glömde den på jobbet. Asiga mig.


Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback