"Inga jävla hängbjörkar nu" (Ninni)

Hihihi..
Han för rolig, den där Olsson!
Fortsätter hans lag att prestera så här kommer han nog bli en sån där riktigt kul men lite kufig tränarprofil, typ Bengan och Tommy Söderberg, som kommer att kläcka det ena skojiga citatet efter det andra.
Sånt gillar jag.
Men hur många snusar har han i munnen egentligen? Olsson alltså.
Utlänningar måste tro att väldigt många svenskar föds med överdimensionerade överläppar.
Men hellre en stor överläpp än två små, som vi brukar säga.
Kul match var det i alla fall!
Men trist med förlusten även om det inte var helt oväntat.

Hängbjörkar finns det nog en och annan på BT...
Eländigt för stackarna som varslas och deras familjer.
Dubbeltrist.

Och så läser jag att lärare har det tuffast på jobbet.
Jaså?!
Viktigt att tillägga är dock att lärare även har det roligaste jobbet.
Tycker jag i alla fall.
(Även om det var väldigt mycket roligare förra veckan än den här... Men så ser ju livet ut. Det går upp och ner. Och så är det lite platt emellanåt.)

Nu är det dags för sängen.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nästa vecka lovar jag att det ska bli roligare, jag kan dra dåliga skämt hela veckan och om du vill så kan vi Leifa till varje lektion... och på tisdag får du sovmorgon!

2009-01-23 @ 17:07:42
Postat av: Åsa

å jag kan dra några fräckisar, sen blir det fredag å då blir det parttty;-)

2009-01-23 @ 19:55:53
Postat av: Ninni

Vet ni... Det är inte omöjligt att jag har VÄRLDENS BÄSTA KOLLEGOR!! Så ja tack, skämt (helst fräckisar), leifing, sovmorgon och tjejfest nästa vecka blir alldeles utmärkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback