Helgen (Anna)

Jag kom på rubriken alldeles själv......

Tjena!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Det har jag till och från. Men till. Jag tar det från början, håll i hatten!

I fredags var jag på fest hos Tania. Det var trevligt. Jag kände ju bara Tania, Frida, Johanna och lite Micke och så Johanna och Paulina. Men vad gör det. Alla kan ju inte gilla alla som man brukar säga. Men kul var det iallafall. Alla de där utlovade korten då? Ja, jag tog inte ett enda på hela kvällen. Bad Anna. Jag hade snott tre bilder från TAnias bilddagbok, men de går inte ladda upp. Vad är det här nu då?

Sen gick vi till Platens och dansade. Det var så jääääävla roligt! MEN sen var jag ju tvungen att åka hem med sista tåget. Skit och piss. (Ja, jag blir lite förbannad av att tänka på det fortfarande...). Jag ringde Ninni som konstigt nog låg och sov vid halv två och beklagade mig. Jag var så arg att jag nästan tjöt. Ninni försökte vara klämkäck och positiv.
- Jaha, Har det vart kul ute? 
- NEEEEEEEJ, skrek jag.
- Men var det kul hos Tania då?
- NEEEEEEEJ, skrek jag, ännu argare.
- Ehhh,,  var det några söta killar ute då?
 - JAAAAAA!
- Ja men det var ju kul iallafall!
- NEEEEEEJ, jag var ju tvungen att åka hem. Det är ju som att slicka på kakan och sen behöva lämna tillbaks den, sa jag jättetjurigt.
Ninni frågade om vi skulle göra nåt imorgon (läs lördag). NEEEEEEJ, tjurade jag än en gång.

Såhär idag så var det roligt ute, det var roligt hos Tania, och jag ville hitta på nåt roligt på lördagen. Jag insåg det bara inte just då. Men jag kan säga er att jag tänker gå ut varje fredag härefter. Det är bara att hänga på! Vilken skillnad det gjorde med BRA musik. Helt sjukt kul att dansa alltså......

Sen var det lördag och det var jobb. Sen var jag ju hos Ninni på kvällen med Alle, Berta, Ninni, Per, Ragge och Arthur som kissade på Pers julkapp från mig. Vi åt hemmagjorde hamburgare och tittade på sport på teve och bildgooglade underliga saker. Mer vill jag inte säga.

Och idag har det varit lungt. Jag har äntligen tvättat! Halleluja! En helt ny garderob. Det tog tillexempel över tjugo minuter för mig att para ihop alla rena strumpor...  Sen har jag och Johanna varit och tränat på gymmet. Jovisst vet ni. Vi har varit i Mjölby och kört bodytoning. Det var inte jobbigt. Lite lite för axlarna. Sen har jag handlat på city g och sen har jag lagat två matlådor och en omelett som jag åt förut. Det är gött!

Nu ska jag läsa, sen sova.

PS. Härligt att Mia och Klara är tillbaks i rutan.

Kommentarer
Postat av: Tania

det var inte många som kände så många alls i fredags ju. väldigt mycket olika människor. Malin som kom från eskilstuna hade bara SETT fyra personer innan. jag tänkte att det var lite av det roliga. Att träffa nya ansikten. Det var sånt man inte vågade förr i tiden när vi var små för man var rädd att folk skulle bråka. då fick man ha två olika fester i stället. och sånt är ju bara larveri nu tycker jag! Att man inte känner varandra betyder ju inte att man inte gillar varandra? (den där grejen vi prata om på min födelsedag har du ju fått en ursäkt för så det hoppas jag att du inte tänker på nu!)



att du inte kan ladda upp korten från bilddagboken beror på att de är låsta, för att det är så många idioter på bilddagboken.. du kan ta de från min facebook. NEJ JUST DET, du har ju ingen sån :)



Jag är på att gå ut fredagar! Du kan sova här om du kan hitta kattvakt kanske?

Postat av: Åsa

Du skulle varit på Platens i lördags istället, då var Winnerbäck där och partade loss...och som han festade (enl. uppgift rån säker källa, undertecknad är för gammal tant för sån´t;-)

2009-01-26 @ 22:00:04
Postat av: Tania

ha ha såg bilder på det. Han och Dregen, men HUR coolt är det EGENTLIGEN. haha såg massa bilder när tjejer flockas kring honom. hm... Fast jag ska inget säga, jag sprang ju på Martin Sköld på krogen en gång och blev 13 år och skittöntig igen.

2009-01-26 @ 22:28:43
URL: http://taniasincic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback