Förfesterna är alltid roligast! (Ninni)

Eller hur?
Därför åkte vi hem när den var slut och de andra åkte in till stan.
Vi har haft en superkul kväll hos Anna med bl.a. twister, uno(!), guitar hero, våghals och en massa annat kul.
Ragge har dessvärre också varit med.
Det är nåt knas med hans foder.
Han fjärtar hela tiden och det är så hemskt att ögonen har gråtit på oss alla.
Jag är tror nästan att jag har fått cancer i näsan.

För övrigt vill jag säga att bloggen inte har funkat idag.
Det är skrutt och det är ganska ofta det händer.
Borde vi kanske byta blogg?
Om bloggen funkar imorgon utovas skojiga bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att Ragge gjorde så för att få slut på festen.

Och nåt kul måste han väl också få ha?

:o)



Trevlig söndag!

2009-01-11 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback