En match (Anna)

Bara en sak först. Det här google desktop eller vad det heter är ju fantastiskt! Det visar ju en massa kort hela tiden. Det är jättekul. Jag är oftast inte så bra på kort. Eller bra och bra. Snygg iallafall. Om det är meningen att jag ska se ut som en idiot är jag jättebra. Nu är det en fin bild på Arvid, Pelle och Mats i svarta bodysuits i sammet (hahaha, jag vet inte hur det stavas....). Det var kul.

Well nu ska jag skriva om handbollsmatchen idag. Det var Mantorp som mötte Höör. Vilken spännande match! MEN som vanligt fick Mantorp stryk, idag med ett litet skitmål, 29-30. Rövigt. Men det var kul att titta. Det var jag, Johanna och pappa. Och några andra. Johanna och jag tittade lite på killarna. Det gjorde inte pappa. Han härjade lite på domarna som vanligt. Jag hejade glatt på. Vi hade roligt iallafall. Dessutom fick jag söndagslunch hos mam och pap innan. Det är lite lyxigt.

Jag skulle idag ha:
Städat (nej)
Dammsugit (nej)
Tvättat (nej)
Gjort gymnastik (nej)
Vart på city gross (ja!)
Vart på handboll (ja!)

Inte så illa ändå. Jag har ju gjort nåt.

Ha en bra vecka. Det ska jag ha. Den här veckan är så fullspäckad att jag inte ens kommer hinna gå på toa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback