Wooooooooooaaaaaaaaaaa!!!!! (Ninni)

Jag blir så trött på teknikskit som inte funkar!!!!!

För det första har min dator hängt sig sjutusen gånger den senaste timmen. (Nästan i alla fall.)
Det är lite därför det varit så lite bloggande på sistone. Det tar så lång tid och så blir jag på irriteradhumör.

För det andra!!
Alla bilderna som jag tog igår och som jag nyss tittade på och som nyss låg fint sorterade i en mapp är puts väck!
Bilderna från den braiga konserten och den kuliga middagen därefter.
Min dator är sjuk...
Och eftersom jag är lite puckad raderade jag kameran när jag la in bilderna.

Jag bloggar igen när jag är på bättre humör.
(Det vill säga när Per har kommit hem och kan visa hur jag gör för att få fram raderade foton från minneskortet på kameran..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback