Vecka 7 (Anna)

Vilken fantastisk vecka! Vad mer kan jag säga. För min del iallafall. Det har varit fullt ös - medvetslös hela veckan.

Jag har ju inte bloggat sen i måndags? Typ. Så nu kommer jag fortsätta. Härligt!

I tisdags var jag och Therese och "tränade". Jag skriver "tränade", eftersom vi mest flamsade. Men det är nyttigt också. Jag gjorde dock armhävningar med Therese på ryggen. Det var väl härligt! Här kommer några bilder:

Therese resår gick sönder i midjan, men man tager vad man haver, så det fick bli ett hopprep. Snyggt!

Marcus tränade på bygelhästen. Se så fint han svingar sig!

Gabriels koncentrerade min. Snacka om fokuserad!

I onsdags var jag i Stockholm hela dagen. Jag åkte 8 och kom hem 21. Först var jag på Bomullsbörsen, en klädmässa, och tittade på SVEA, Lavand, Panuu, Paul Frank och sen lite på Mi Lajki, Nümph och Björkvin (Det gillar jag, men vi har det inte i affären tyvärr). På eftermiddagen hade Pelle och jag möte med Elvine och Motel. Allt var jättekul. Nästan alla märken var jättebra, det var bara Panuu som var lite sämre än jag hoppats :( Men jag mådde inte så illa på tåget. Jag åkte ju själv så jag sov en del. Ja, det var en härlig dag det!

I torsdags var det först gymnastik. Man måste ju skoja till det lite med...

Sara och Sandra i gamla långmattan. Haha.

Sen träande jag bara ett pass, för sen var jag tvungen att åka hem och duscha och så. Sen var det nämligen konsert! Det var jag och Frida som skulle på Backyard Babies. Jag är väl inte ett stort fan direkt, men när vi ändå går gratis på alla Platens-konserter så passar man ju på.

Frida och jag var grymt snygga:

Ja vi hade bestämt klädsel innan, som i mellanstadiet ungefär. Fina linnen va?

En konsertbild är ju ett måste:

Jag tyckte att det var bra iallafall. Förutom att de spelade tre "ballader". Vem vill höra det? Stämningen bara typ dog.

Och så igår! Igårkväll var det självklart utgång. Det var ju fredag. I love fredagar på Platens. Jag, Johanna och Frida var det som iallafall gick ut ihop. Vi var först hos Frida.

Sen kom vi då till Platens. Frida var fullast. Då menar jag av alla på hela Platens.

Jag lovade att inte lägga in någon ful bild på Johanna men jag har ingen annan :) Men jag lägger ut den fula på mig som kompensation. Haha.

Hon ser inte ut så där.  Men det är konstigt att nån så snygg kan bli så här eh.... ful.


Jag ser ut att vara intelligensbefriad. Hahahaha. Jag gör mig dock inte till, jag ser ut så här.....

Nåja, Jag, Deni, Johanna, Tommi dansade hela kvällen och det var ju fantastiskt roligt. Jag vill gå ut ikväll med och dansa. Men jag orkar inte. Inte Johanna heller. Vi har umgåtts över telefonen ikväll. Slappa jävlar.


Annars har jag jobbat idag, och sen tvättat! Det ni. Och tittat på festivalen. Riktig skit det där alltså.

Jag är så rastlös och vill göra nåt roligt! Det får bli lite ensamdans hemma i vardagsrummet tror jag. Jag tittar på MTV nu så det är väl bara att dansa med (när de mörka tjejerna vickar på rumpan).

Imorn ska jag va med Arvid och spela tevespel och baka morotskaka. Kul va? Sen är det handboll. Vi ses imorn!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Frida var fullast. Då menar jag av alla på hela Platens. <-- haha!!!

2009-02-15 @ 18:13:22
Postat av: hon den fullaste av dem alla.

äh, tog du kort på mig också? fy så obehagligt.



nästa gång ska jag koncentrera mig på dansandet istället för sprit och bråk.

så, när ska vi gå ut?

Postat av: Anna

LÖRDAG!!!!!! Då ska d dansas!!!!!! Puss

2009-02-16 @ 20:29:21
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback