Utmaningen del 2 (Ninni)

Jaha! Det var ju ett snyggt uppvaknande..
Attse sin vinterbleka bakdel på bloggen, på det här sättet.
Dessutom i mina finaste gå-bort-trosor.
Inte helt schyst.
Men Grappo är fin!

Min sjätte bild i min sjätte mapp var på ett halvdrucket glas med nån slags orangeaktig drink.
Inte så kul.
Varför spara såna bilder, egentligen?
Näe, jag antar utmaningen - men gör om den en smula.
Jag bestämmer att man får göra så.
Jag tar den sjätte bilden i den sjätte mappen bakifrån istället.
Håll till godo.



Jag vet inte riktigt när bilden är tagen för den ligger i en mapp som kort och gott heter Vänner.
Tydligen är Anna inte bara min syster utan även min vän.
Hmpf..
Tror dock att bilden är från Annas house party hos mamma och pappa.
Vi grillade då och man kan ju inte vara nog försiktig med giftiga ångor.
Eller så är bilden tagen nån gång när ANna var Ragge-vakt?
Vi förstår alla varför...

Nähäpp. Bäst att sätta fart.
Ha en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback