Matchen.. Så här lite i efterhand (Ninni)

Handboll igår.
Det kunde inte ha börjat bättre för vissa...
En väldigt stilig handbollsspelare promenerade innan matchstart fram till Anna och gav henne vackert inslagen och högst personlig present.
Anna var i himlen lite grann och Johanna var avis.
Sen att han egentligen kastade den ut i publikhavet(?) och att Anna slog ner och klev på några stackars supportrar för att få tag i den, tycker jag inte är nåt vi behöver bry oss om.


En ny tröja! Hur kunde han veta att Anna älskar tishor? Verkligen omtänksamt av honom!


Men hans ögonmått kan inte vara nåt vidare... Nog för att Anna är en spinkis. Men inte så liten, väl?

Nu till matchen.
Det var ingen rolig historia.


Men Mantorp ledde faktiskt vid ett tillfälle!
Stark öppning, Mantorp.
Nästa gång orkar vi lite längre!


I paus fick vi trevligt besök.
Vem är det som gömmer sig bakom kameran, måntro?
Kanske Kungen?
Eller Barack Obama?
Eller Britney Spears?


Nejdå, bättre upp!
Det är Kellanderfamiljens favoritreporter - Jörgen Auer.
Alltid i farten och med kameran i högsta hugg för att bjuda på ett spännande reportage eller skojsigt blogginlägg.
Men varför denna bekymrade min, undrar ni?
Vi som såg matchen behöver inte undra...
Vad annat kan man vara efter att ha genomlidit nästan 15 minuter utan ett enda mål av Mantorp?
Näe.. Det här är illa.
Oss emellan skulle det nog inte vara helt fel med en ny tränare...
Det här konceptet funkar ju uppenbarligen inte, så lite nytt tänk kanske vore på sin plats?

Nej ni, nu ska jag sluta tramsa och pyssla om sjuk-Ragge istället.

P.s. Jag fick min fina vinst av Jörgen. En trisslott! Återkommer om den när jag känner mig på turligt humör och är redo att skrapa fram miljonerna.

Kommentarer
Postat av: nu nr 3 förr nr 4

Kellanderfamiljen valde ju fel handbollsmatch att titta på.... // C

2009-02-16 @ 21:07:05
Postat av: Ninni

Ska komma ihåg det till nästa gång...

Postat av: Åsa

Men Anna, jag har ju sagt att nummer 17 är alldeles för ung för dig, det är ju helt uppenbart!!

Avundsjuk?! Jag?!! Nää, aldrig;-)

2009-02-20 @ 09:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback