Söndagen (Anna)

Idag har det varit en riktigt bra söndag. Jag har läst min bok, tittat på melodifestivalen som jag spelade in igår och dammsugit och sånt.

Sen har vi varit med gymnastikföreningen och ätit buffé på Ghingis. Ja jag vet att jag var ute med Arvid på Ghingis förra helgen men man kan ju inte gå dit ofta nog. (Men idag gjorde jag inte av med dryga tusen kronor ute som jag gjorde då iallafall......) Vi var ledare och styrelsemedlemmar. Vi åt och vi drack och så gjorde vi så här:


Camilla, Therese, Jessica, Sara, Veronica, Anna-Carin, Julia, Challe och Lugi. VÄNSTER HAND!

Sen var jag med Therese. Det var skitkul. Vi körde Wii fit. Så här snygg var Therese när hon rockade rockring:



Och hon var nästan ännu snyggare när hon nickade fotbollar:


Therese är så rolig!

Nu ska jag titta på Beck. Jag spelar alltid in när det är film på teve så man bara kan börja se lite senare och sen spela över reklamen.

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

anna, fick du mitt mess?

2009-02-09 @ 09:03:16
Postat av: Ninni

Fy så surt att missa det där roliga och goda...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback