Morotskaka!!!! (Anna)

Hej alla glada!

Idag har jag varit med Arvid. Vi bakade morotskaka. Det bästa med morotskaka är ju glassyren. Vi krämade på rejält. I receptet stod det att man skulle ta 60 g philadelphiaost. Vi tog 600 g. Ni kan tro att det blev en kladdig historia. Vi orkade tyvärr bara äta upp halva. Sen mådda vi lite illa. Men nu skulle den andra halvan inte sitta fel. Mmmmm.

Sen spelade vi tevespel. Vi spelade little big planet, det är ju askul. Tyvärr finns det ju bara till playstation så :( Det är ett spel som passar mig perfekt. Man bara hoppade omkring och man kunde inte dö och sånt. Man var en liten trasdocka. Fantastiskt!

Sen var jag, Johanna, Ninni och pappa Jim på handboll. Det var en sorglig historia. Mantorp fick storstryk med 17-34. De får alltid stryk. De är inte bättre. Ninni tog kort och ska göra ett inlägg om matchen snart men hon säger att den strular för henne. Det gör den inte för mig iallafall.

Så länge kan ni gå in på den fenomenala
AUERBLOGGEN. Läs om matchen, och titta på bilderna. Njut, och så kräks lite när jag är med. Så kan det gå. Ni vet jag och kameran....

Nu ska jag ställa in mina matlådor i kylen (jojo, jag har gjort tre stycken ikväll!!!). Sen blir det Beck-filmen. Sen är det en fullspäckad vecka som väntar igen. Är inte livet härligt så säg!

Sorry, mycket text, lite bilder, not the way we like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback