Morgonblogg (Anna)

God morgon på er allihopa.

Idag ska jag gå till jobbet i jätteflötigt hår. Jag skäms inte. Man kan ju inte va fräsch jämt HAHAHAHAHA. Eh, jag ska ju tvätta håret ikväll eftersom jag ändå ska träna då.

Trött OCH flötig. Här har ni mej. Ja, och lite sur. Det är ju morgon. Ni känner ju mig. Jag är inte så sprudlande på morgonen precis. Mycket är jag, men inte det :)

PS. Det här med facebook. Jag har ju ingen facebook. Jag tänker inte skaffa nån heller. Jag vågar vägra facebook. Jag hade ju skunk en gång i tiden, det får räcka. Men nu har jag varje fall vart inne och sett hur det ser ut. Johanna har vart snäll och gett mig sin mejl och lösenord så jag kunde spana runt på folk. Jag skrev också en kommentar. Jag tror hon kommer uppskatta det :) Johanna, som tack tog jag det här posingkortet till dej. Vi gillar ju sånt!

Nu ska jag snart åka till jobbet. Jag börjar tio idag för Pelle och jag ska göra ordrar. Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Johanna

tööönt, det gills ju inte när man e snygg på bilden!

btw så luktade du lite vitlök igår. det tyckte ninni me!

2009-02-16 @ 11:31:18
Postat av: Ninni

Lite vitlök??? Hon luktade ju som en hel vitlöksfläta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback