Min bloggkompis (Ninni)


Kommentarer
Postat av: Cici

Sötaste

2009-02-25 @ 06:53:09
Postat av: frida

ja, skorna är hemskt fina men hur i helsike kan du gå i dem egentligen!? it's beyond me. jag skulle ramla och dö.

Postat av: Mopsen Bosse

Tjena brorsan ! Några nya trosor p.g.? Jag förstår att du har somnat vid burken i väntan på fortsättningen i min Dagbok men nu är det dags att glutta med de utbuktande igen...Fiolårets mopskalas med dig i huvudrollen finns nu utlagda på nätet! Gå in på min sida och klicka på Dagbok 2 under NEWS, och hör av dig för fan..., man kan ju tro att du har hamnat i mopskoma!Visa lite go go brother annars blir du klassad som pösmunk med russindisco som enda vattenhål...Tass på dig från brorsan Bosse !

2009-03-27 @ 12:58:21
URL: http://www.mopsenbosse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback