Lördagen (Anna)

Igår var det jobb. Det var lite trött. Men roligt ändå. Sen åkte jag till City Gross och handlade. Jag är så vuxen ibland!

Sen var vi på middag hos mamma och pappa. Det var jag, Ninni, Per, Mia, Janne, mamma, pappa och tre hundar. Mamma hade överträffat sig själv i köket. Vi åt en så god lax. Och så toscakaka på det. Jag hade mat upp i halsen och mådde lite illa, men det var så värt det!


Jag underhöll med det klassiska pringles-trixet. Joppe var mycket imponerad.


Men Mia var ännu mer imponerad och var inte sen att haka på trenden.


Joppe ser än en gång lite imponerad ut av mig. De andra är normala.


Joppe snodde Ninnis strumpa och spydde sen. Detta är sant!!! Om det har något samband är däremot okänt. Men det kan man väl tro.

Det var en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilket jädra påhopp!!

Mina använda strumpor luktar ju hallonbåtar och är definitivt inte kräkframkallande! Fråga Ragge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback