Jag vaknade ändå (Anna)

Jag ska snart åka till jobbet dammsuga. Ni vet ju vad jag tycker om det. Det västa jag vet. Helt sant. Igår när jag pratade med Ninni i telefon sa jag att jag hoppades att jag inte skulle vakna idag. Det gjorde jag tydligen. Skit också.

Förresten i måndags när jag kom hem från jobbet och öppnade min post hade jag fått ett brev från sjukhuset om att jag var tvungen att lämna prover senaste den 17/2. Alltså igår. Jag tackar för att jag fick en hel dag på mig. Man kan tycka att de kunde ge en lite mer tid på sig. Nu fick jag ju stressa upp igår morse (också) och bege mig till dit. Förövrigt var det en ny sköterska så jag ser lite ut som en pundare nu. Alltså inte en sån som röker saker eller har saker under läppen, utan en sprutare.

Nåja, nu ska jag väl borsta tänderna och sånt och sen åka. BLÄ!

Annars blir det kul på jobbet idag. Eskil kommer och viska Björkvin. Hurray!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Puh.. det var tur att du vaknade, tycker jag. Nu är det ju ett tag tills det är din tur nästa gång! Och stoppa nu inte in för mycket hasch under läppen idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback