Härlig helg! (Anna)

Vilken helg! Jag har varit konstant på språng. Full fart. Så härligt!

I fredags var vi ju i T1-hallen som Ninni så fiint har bloggat om. Det var kul, det gick så bra. Sen var det ju Mackadonken på det. Så jag var hemma halv nio ungefär. Då slängde jag mig (bokstavligt!) in i duschen och sen begav mig till Frida. Där hade vi förfest. Det var fullt med folk. Ja, det var Frida, andra Johanna och jag.

Så sööta de är! (Man ser också kapsylen påJohanna vinflaska... hahahahaha)


Japp och så hon igen. Stäng munnen.

Sen gick vi till Platens. Det var skitkul som alltid. Vi dansade och roade oss måttligt! Jag skojade om nåt med salt och arslet, hahahaha (ja, för mig är det jätteroligt, inte så mycket för er som inget fattar....).

Hurra!

Sen stängde Platens vid tre, men jag ville ju inte gå hem (till Frida, hon luktar lite konstigt...hahahahaha). Jag hängde med Deni hem till Tommi och dom. Och därifrån gick jag vid en kvart över sju på morgonen ungefär och då hade jag inte sovit en blund!!! Jag gick en liten sväng, sen gick jag till jobbet där jag vilade i nån timma ungefär innan vi öppnade. Jag var lite trött kan man säga. Men det var såååååååå värt det :)

Sen sov jag hela två timmar på eftermiddagen innan jag fick gäster. Jag hade fest här igårkväll. Ni vet när mitt hår försvann.... Nu var det Ninni som tog kort så hon får lägga in dem senare. Men jag kan orda om det litegrann. Det var jag, Ninni, Frida, Julia, Therese och hennes kompis Annika som var här. Vi avnjöt schlagern (hur kan man annars se den) och sen spelade vi Wii fit. Prima vara.

Sen gick alla utom Frida ut. Jag, Ninni och Julia hittade på olika låtsaspersoner som vi var, lite ungefär som i Mia och Klara. Julia hette Görel och var keramiker med lite psykiska problem. Jag hette Carina och var 25årig trebarnsmamma, nyskild och arbetslös (det går ju så bra att gå på bidrag! jag orkar inte jobba!) och Ninni var Gunilla, hårfrisörskan som så gärna även ville bli nagelteknolog. Det här låter kanske inte så roligt, men det var det!!! Ojojoj. Jag hade ju även övat knipövningar i två års tid nu, så jag kunde i stort sätt hålla mig hur länge som helst.
 
Sen hämtade Per oss. Efter att Ninni och jag tagit kort ihop med Bangt-Åke Gustafsson. De andra skämdes lite. Ja, inte Therese då för hon var ju så full att hon inte kunde stå. Men Annika. Men ser man en kändis såp får man passa på. Ninni skyllde på sina skolbarn.

Nu ringde min rotfruktsgratäng. Det blir det och ostschnitzel. Mmmm. Jag gillar mat....

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! PETflaska är mitt trademark! Japp visst vettu, dyr timpenning, typ under 10 spänn i timman. ;) Jag bjuder igen, för det här gör vi om snart det vill jag lova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback