Här har ni mig igen (Anna)

Jag är lite lätt uttråkad om ni inte märker det.

Nu har jag duschat. Det var härligt. Jag har lagt hårinpackning som jag ska sova med. Väldigt girly. Jag har ju som bekant ett svinto som hår. Det tackar jag för.

Jag beskyllde också mamma nyss i telefonen för att det var hennes fel att jag blev så ful på kort. Mamma blir oftast inte heller så bra. Osjyst va? Det kunde hon tänkt på innan hon skaffade barn kan man tycka. Är det verkligen värt det? Nej, jag skojar mamma, jag tackar dig för mitt liv. Eller nåt.

Nu ska jag spela tevespel. Eller kanske se en film eller teveserie. Jag har nåt avsnitt kvar att se på Flight of the concords. Det vore inte helt fel.

Idag fick förövrigt en kille på gympan ont i magen, men han gick på toa så det gick över. Jag ville inte hålla honom i handen sen.

Nä, nu ska jag sluta. Jag ska hitta en riktigt gammal ful bild på mig bara.

Ja, när ingen annan älskar mig (stackars Anna) så får jag göra det själv. (Ironi.)

Kommer ni ihåg när man skulle ha tvåfärgat hår, ett v-ringat linne och ett kors runt halsen (wtf)? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: frida

haha! det är som en helt annan människa.

Postat av: Ninni

Haha.. Fast jag tycker att du är fin ändå.

Jag har även svårt att tänka mig dig i den typen av örhängen idag. De känns inte så anniga.

2009-02-16 @ 23:23:22
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygging!

2009-02-16 @ 23:25:26
Postat av: Patrik

Ute eller inne... det är en mycket fin bild hur som helst!

2009-02-17 @ 17:13:05
URL: http://mrpsbl.blogspot.com
Postat av: Johanna

skelar du inte en aning på den här bilden?

2009-02-17 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback