Fredagen (Anna)

Tjena bena på er igen. Visst var Mia och Klara roooligt?

Men inte så roligt som i fredags. Oh nej. Kvällen går in på min top-tre-lista över roliga kvällar i år. Jo visst!

Det var Frida och jag som var ute. Och det var så bra musik! Vi dansade som små duracellkaniner till svetten rann mellan brösten på oss. Vi dansade typ två timmar i sträck. Jag dansade lite som i Let's dance. Jag rumba-shakade min stjärt på dansgolvet i tid och otid. Riktigt hot!

Och vi träffade roliga människor. Tillexempel den helt fläppade killen som sa till mig att jag klädde mig fult. Att jag borde ha en vanlig vit t-shirt.Sen sa han att han hade känt direkt att det var nåt mellan oss. Då kanske inte det var den bästa raggningsrepliken.

Frida och jag var väldigt näsiga. Johanna har lärt oss väl.

Här näsar vi inne på Platens-toaletten. Jag tycker tydligen det är en bra ide att vinkla huvudet lite uppåt när man spänner ut näsborrarna....


På dansgolvet var vi så här glada!


Frida är som tur vad inte lika hjulbent som cowboysarn.


Är det jag eller är det Laila Bagge, vem vet.

Sen träffade Frida Emil. Jag fick va med Deni som tur vad. Sen skulle Frida bogsera hem Emil, som var ordentligt berusad. Han kallade mig för Frida, tillexempel. Jag körde hem Deni. Eller skulle köra hem honom, men han kom ju på att han vill ha nåt att äta så jag fick köra tillbaka honom igen. Sen kunde jag åka hem vid en dryga halv fyra och sjunga med i Lugna Favoriter. Jisses vilken toppenkväll! I love Frida and Platens just nu alltså.

Kommentarer
Postat av: frida

haha!

ja jävlar, det blir svårt att överträffa den kvällen alltså. men vi måste ju naturligtvis försöka snart igen!

Postat av: Tania

Akta dig för Deni, han är Jugge. Jag har hört att de är ena lömska jävlar!

2009-02-08 @ 21:40:13
Postat av: Anonym

Tur du inte hade en kråka i näsan.

2009-02-09 @ 12:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback