Vackraste ritten någonsin (Ninni)

Om du är det minsta hästintresserad måste du se detta.
Detta är anledningen till att jag älskar dressyr.
Strävan mot det perfekta och fullkomliga.
Närmare än så här går nog inte att komma.
Edward Gal och Moorlands Totilas fick 90,7 % i kvällens kür i EM.
90,7%!!!!!!!

Njut nu en stund av hästens underbara rörelser och hur perfekt samspelt ekipaget är.
(Ni vet ju hur blödig jag är och mot slutet blev det några tårar. Galopprogrammet är SÅ mäktigt. Vilka röreleser och vilka övergångar! Sen gör ju musiken sitt också. Och utstrålningen...)

Nu ska jag sluta blaja och gå och lägga mig istället efter en mycket trevlig kväll.

Titta på det här nu, hörrni!




Kommentarer
Postat av: Jonas

Om du kommer till Trädgårdslund ska du få se något liknande! :)

2009-08-30 @ 22:31:48
Postat av: Ninni

Hahaha.. Det tvivlar jag inte ett dugg på, Jonas! Det ser jag (och antagligen alla bloggläsare) fram emot! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback