Min Möhippa! (Ninni)


Kära nån så glad jag blev. Totalt överraskad och väldigt rörd. Det blev ganska många tårar där först.


Sen blev det full fart. Fem minuter fick jag på mig att packa en väska. Duscha och borsta håret är onödig lyx när det är möhippedags. :-)


Jag blev instuvad i en bil, fick en liten flaska bubbel i näven och så vi begav oss in mot stan där det blev frukost/brunch på Scandic.


Perfekt start på dagen!


Sen åkte vi till Rappestad, men det vet ni antagligen redan eftersom jag tyckte att det var så kul att rida att jag inte har pratat om så mycket annat på sistone.


Lotta snyggade upp mig i lite gamla tävlingskläder och jag snyggade upp Pelé.


Sen fick jag gå banan med min coach Josse.


På vart och ett av banans hinder satt ett ex. Ja inte i egen hög person då, utan Anna och mamma hade gjort väldigt fina idolposters.


Exen var värda olika mycket poäng beroende på ... nåt..


Mina tiopoängare!



Sen blev det hoppa av! Iiihaa!!








Den stolta vinnaren.




Världens bästa tjejer!


Picknick i Valla!


Partyhattarna på och klackarna i taket!




Käppgolf. Utan tvivel nytt banrekord i Valla.


Världens bästa syster - gulleplutte-Anna. :-)


Vi hann med mycket den när dagen. Klättring i Hangaren stod också på schemat.


Jag var väl i ärlighetens namn inte jättebra. Men skoj var det!


Sen blev det dusch, bastu och piffning.


Vi åkte hem till Julia och där åkte kronan på.


Rosébubbel till blivande bruden!






Här fick jag skriva kärleksbrev till Robert Ström. Som om jag gick i fyran.....  Den finns en lång anledning till det men jag ids inte berätta hela den storyn nu.




"Vääälkomna till Östra Toooolstad kyyyyrkA....."



Middag och partyparty.. En helt fantastisk kväll, som sagt. Önskar att jag hade fler bilder från kvällen bara. Det är väldigt många möhippedeltagare som har lyckats undvika att komma med på bild.







En underbar morgon/dag/kväll/natt var det verkligen.
Jag är så tacksam och glad som har så fina vänner som ni är.

Puss på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det var en jättetrevlig dag!!! Det är du värd!

kram

2009-08-02 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback