Killfest i bilder (Ninni)

Igår var vi som sagt hos Lillen. Han bor i Spångsholm så det är promenadavstånd (krypavstånd också, om man vill).

Det intressanta är att killfester inte skiljer sig särskilt mycket från tjejfester.


Man kan gosa med Ragge som John gör här. Gulligull!


Mattias busar med Charlie. Gulligull igen.


Man analyserar kanske sms? Pratar relationer och sånt. Det är det jag tror att Lillen och Mattias gör här i alla fall.


Studsar studsmatta och gör fina volter som Mats.


Masserar varandra. Mmmm...


Sitter nära och bara har det mysigt som Jens, John, jag och Martin gör här.


Överraskar varandra med presenter.


Yohoo! Jag fick en öl!


Sjunger singstar.



Sen blev det poker. Det brukar vi aldrig spela på våra tjejfester. Tyvärr. Det har ju tidigare visat sig att jag har talang för det. Återigen så, ursäkta språket, spöade jag killarna så hårt att de inte kommer kunna gå på flera veckor. Gött! Är mycket nöjd med mitt spel. Aggresivt men utan att få hybris. Sen hade jag tur också. Det har man när man är skicklig. Min svaghet är heads up men där vann jag över Jens med fyrtal i damer. Awesome!

Det var en jätterolig kväll. Jag skrattade helt sjukt mycket så nu kommer jag lätt leva till jag är 150.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback