Själv är bäste dräng (Ninni)

Tycker nog Per.
Jag började hjälpa honom med däckbytena, men det gick inte fort!
Han har bytt 19 däck i år - jag har bytt ett.
Det intressanta är att vi tog ungefär lika lång tid på oss...

Per tyckte att detta var ett tillfälle som skulle förevigas!





Så den här helgen gick vi tillbaka till de gamla könsrollerna igen.
Jag satt med handarbetet (de där jäkla placeringskortshållarna igen..) medan Per mekade med båten.

Nu ska jag iväg och göra nåt som jag aldrig har gjort i Sverige tidigare.
Jag ska på manikyr!
Det blir spännande.
Sen blir det gymnastik.
Just nu tränar vi till Klämmans våreld då vi ska visa upp oss.
Det har ni väl inte missat?
Vi tänkte upprepa förra årets succé och drar igång kl 18 vid Vifolkaskolan nästa onsdag, den 29/4.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback