Nattbloggning! (Anna)

Tjena bena!

Jag är pigg  som en mört. Vi har vart hos Erik ikväll och sen gått ut på Platens. Det var jättekul! Speciellt ute, för vi dansade heeeela kvällen.  Det var kul innan med alltså, speciellt när vi youtubade (nytt ord för Svenska Akademin månne?). Och jag kan glädja er alla med att jag vann på gitarren, med 94% på expert. Sen var ju Erik skitbra på trummorna! Lars "däckade" och följde inte med ut. Men mer om kvällen imorn.

Nu blir det film och fruktsallad för min del. Jag är ju ledig imorn. Det ska firas genom att gå och lägga mig precis när jag vill!

Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Johanna

knäcke-macka o te blev de här! BTW hade ja 97 på hard!

2009-04-10 @ 03:34:23
Postat av: Johanna

Hihi! Så härligt att bara revolta å va uppe hur sent som helst! Kul att ni hade kul, mindre kul att jag pluggar så mkt att utgång inte ryms... Kram påre

Postat av: Johanna

Det kan du ge dig fan på! Då ska jag fira att jag har legitim paus i detta eviga pluggande! Tjoho! Ses på fredag! ;)

2009-04-12 @ 18:42:38
URL: http://banditgrrrl.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja vi ses på fredag. Can't wait! Jag lever för helgerna! ;)

2009-04-14 @ 22:13:44
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback